Znajomi, których tak naprawdę nie znam: designyourlife.pl

IMG_9665

Macie tak czasem, znajdujecie blogi, strony i osobowości internetowe, które tak do Was pasują jakbyście je znali?

Mam kilka takich osób, które obserwuje od dawna i czasem jestem zaskoczona, że tak naprawdę się nie znamy.

Alina- 23 letnia bloggerka z Bytomia.  Moja “znajomość” z Aliną zaczęła się, jak większość moich prawdziwych znajomości, od irytacji! To niestety moja poważna wada, że czasem ludzie mnie irytują, jak zastanowię się dlaczego- to dlatego, że im zazdroszczę. I  większość moich dobrych znajomych i przyjaciół na początku mnie strasznie irytowało. Bo byli w czymś lepsi ode mnie, bo robili coś co ja chciałam itd. Zawsze potem następuje moment przełomowy i od tamtej pory się lubimy. W przypadku Aliny momentem przełomowym był post “23 rzeczy na 23 urodziny”, który obrócił do góry nogami moje myślenie o urodzinach, których do tamtej chwili nie lubiłam. Stworzyłam swoją listę 27 rzeczy, z okazji moich urodzin i lista czeka na publikację. A Alina, jest już moją dobrą znajomą, chociaż o tym nie wie 🙂 Czytam jej posty z uśmiechem na twarzy i ciesze się z jej sukcesów!

A jeśli jeszcze nie byliście na jej blogu to szybciutko klikajcie bo warto. Jest przyjemny dla oka nie tylko za sprawą pięknych zdjęć. A jeśli chodzi o treść to możemy się wiele dowiedzieć, ale w bardzo swobodny sposób.

Co nas łączy:

  • miłość do krzeseł
  • miłość do designu
  • architektura wnętrz
  • zbieranie inspiracji w internecie
  • szukanie diy (z tym że ona je robi)
  • Moje szczęście to po prostu zwykłe chwile i drobne momenty.”
  • kto nie próbuje i nie ryzykuje, ten nie zbliża się do osiągnięcia tego, o czym marzy”
  • ma urodziny dwa dni po mnie:)

Czego mogę się od niej nauczyć:

  • systematyczności w blogowaniu
  • pięknej fotografii
  • perfekcji w wykonaniu przedmiotów
  • uśmiechu i starannego wyglądu
  • kończenia studiów 😀
  • odczarowała dla mnie urodziny!
  • jak ona to robi?

Alino, dziękuję za niesłabnącą inspirację stawiam kawę jak będziesz w Opolu!

IMG_9666 IMG_9668

2 thoughts on “Znajomi, których tak naprawdę nie znam: designyourlife.pl

  1. Pomalutku, dobrze znam to uczucie 🙂
    Nie mogę pozbyć się wrażenia, że blogerkę Krufkę znam z poprzedniego życia!
    A z Tobą łączy mnie identyczny szablon i czerpanie inspiracji od Aliny Moskwy 😀

  2. Ja też bardzo lubię Alinę, naprawdę świetna, bardzo inspirująca i do tego sympatyczna dziewczyna 🙂 i stworzyła naprawdę niepowtarzalne miejsce w sieci :).

Leave a Reply

